ALBJERG: Job som revisor og revisor indenfor Andelsforeninger og Ejerforeninger


Job

ALBJERG søger 2 nye kollegaer

Én erfaren revisor og én revisor med interesse i Andelsforeninger og Ejerforeninger

Har du lyst til at arbejde sammen med 40 topmotiverede kollegaer hos ALBJERG i Brøndby?

Og har du lyst til at arbejde et sted, hvor der er fokus på at have et sundt forhold mellem arbejde og fritid?

Vi søger dygtige og engagerede medarbejdere, som har lyst til at blive en del af en revisionsforretning i vækst.

Stillingen som revisor

Vi søger en medarbejder med solid brancheerfaring (mere end 4 år) inden for revision, regnskab og rådgivning.

Du kommer til at arbejde med en varieret kundegruppe, som primært omfatter ejerledede virksomheder. Opgaverne vil spænde vidt og omfatter bl.a. revision i årets løb og ved regnskabsudarbejdelsen, herunder gennemgang af forretningsgange og interne kontroller, udarbejdelse af regnskaber og skatteopgørelser samt rapportering og dialog med vores kunder.

Hos ALBJERG vil du naturligt udvikle dig, når du møder spændende og udfordrende kunder, får masser af erfaring og dagligt sparrer med kvalificerede kollegaer.

Du får en blanding af dine egne kunder, som du selv har ansvaret for, og kunder, hvor du indgår i et større team. Det er derfor et krav, at du kan tilrettelægge din dagligdag, tage selvstændigt ansvar for planlægning af opgaver samt være med til at sikre overholdelse af deadlines.

Stillingen som revisor for Andelsboligforeninger og ejerforeninger

Vi vil gerne udbygge vores status som et af de førende revisionsfirmaer inden for andelsboligforeninger og ejerforeninger.

Vi søger en revisor med erfaring og interesse for dette område, og vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og målrettet med opgaverne. Vi forventer, at en større del af din dagligdag vil være inden for dette område, men også at du har andre revisionsopgaver.

Fælles for begge vores nye kollegaer er:

Dine kvalifikationer:

Vi forventer at:

  • Du kan lide faglige udfordringer og derfor ønsker en stilling, der giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
  • Du er analytisk, arbejder struktureret, har gode it-kompetencer og er fagligt bredt interesseret.
  • Du er ansvarsfuld og både kan arbejde selvstændigt og fungere godt i teams.
  • Du er udadvendt, engageret og har en serviceminded indstilling til dit arbejde.
  • Du har lyst til at etablere og styrke relationerne til vores kunder.

Vi tilbyder dig:

  • Gode muligheder for såvel faglig som personlig udfordring, hvor der i høj grad er fokus på udvikling af den enkelte medarbejder.
  • En uformel arbejdsplads, hvor alle hjælper hinanden.
  • Et rigtig godt socialt miljø.
  • Gode uddannelsesmuligheder med betalt skole og løbende deltagelse i kurser, ligesom vi støtter op om igangværende uddannelsesforløb.
  • Løn efter kvalifikationer, forsikrings- og pensionsordning, feriefridage, mobiltelefon, frokostordning, fleksibel arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemme.

Kontakt os

Søg allerede i dag ved at sende din ansøgning til Lissen Fagerlin Hammer på mail lfh@albjerg.dk eller ring til Lissen på tlf. 51583014.

Om ALBJERG

ALBJERG er et dynamisk og engageret statsautoriseret rådgivnings- og revisionsfirma med speciale i ejerledede virksomheder, almene boligselskaber, andelsbolig- og ejerforeninger samt fonde og foreningers behov for revision og kvalificeret økonomisk og finansiel rådgivning.

Med udgangspunkt i en åben dialog engagerer ALBJERG´s medarbejdere sig aktivt og dynamisk i vore kunders behov. Tillid og respekt er nøgleord, når kunderne vælger at bruge ALBJERG som samarbejds- og sparringspartner.

Hos ALBJERG bestræber vi os på at have et sundt forhold mellem arbejde og fritid, hvorfor work-life-balance står højt på dagsordenen. Vi kan derfor tilbyde et job med fuld fart på, men også med naturlig plads til skole og familieliv.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Copyright © 2013 – 2024 Albjerg Statsautoriseret Revisionspartnerselskab