Én erfaren revisor og én revisor med interesse i Andelsforeninger og Ejerforeninger
Har du lyst til at arbejde sammen med 40 topmotiverede kollegaer hos ALBJERG i Brøndby?
Og har du lyst til at arbejde et sted, hvor der er fokus på at have et sundt forhold mellem arbejde og fritid?
Vi søger dygtige og engagerede medarbejdere, som har lyst til at blive en del af en revisionsforretning i vækst.
Vi søger en medarbejder med solid brancheerfaring (mere end 4 år) inden for revision, regnskab og rådgivning.
Du kommer til at arbejde med en varieret kundegruppe, som primært omfatter ejerledede virksomheder. Opgaverne vil spænde vidt og omfatter bl.a. revision i årets løb og ved regnskabsudarbejdelsen, herunder gennemgang af forretningsgange og interne kontroller, udarbejdelse af regnskaber og skatteopgørelser samt rapportering og dialog med vores kunder.
Hos ALBJERG vil du naturligt udvikle dig, når du møder spændende og udfordrende kunder, får masser af erfaring og dagligt sparrer med kvalificerede kollegaer.
Du får en blanding af dine egne kunder, som du selv har ansvaret for, og kunder, hvor du indgår i et større team. Det er derfor et krav, at du kan tilrettelægge din dagligdag, tage selvstændigt ansvar for planlægning af opgaver samt være med til at sikre overholdelse af deadlines.
Vi vil gerne udbygge vores status som et af de førende revisionsfirmaer inden for andelsboligforeninger og ejerforeninger.
Vi søger en revisor med erfaring og interesse for dette område, og vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og målrettet med opgaverne. Vi forventer, at en større del af din dagligdag vil være inden for dette område, men også at du har andre revisionsopgaver.
Fælles for begge vores nye kollegaer er:
Vi forventer at:
Søg allerede i dag ved at sende din ansøgning til Lissen Fagerlin Hammer på mail lfh@albjerg.dk eller ring til Lissen på tlf. 51583014.
ALBJERG er et dynamisk og engageret statsautoriseret rådgivnings- og revisionsfirma med speciale i ejerledede virksomheder, almene boligselskaber, andelsbolig- og ejerforeninger samt fonde og foreningers behov for revision og kvalificeret økonomisk og finansiel rådgivning.
Med udgangspunkt i en åben dialog engagerer ALBJERG´s medarbejdere sig aktivt og dynamisk i vore kunders behov. Tillid og respekt er nøgleord, når kunderne vælger at bruge ALBJERG som samarbejds- og sparringspartner.
Hos ALBJERG bestræber vi os på at have et sundt forhold mellem arbejde og fritid, hvorfor work-life-balance står højt på dagsordenen. Vi kan derfor tilbyde et job med fuld fart på, men også med naturlig plads til skole og familieliv.
Vi glæder os til at høre fra dig.