ALBJERG: Job i bogholderi- og administrationsteamet


Albjerg Job

Er du vores nye kollega til bogholderi- og administrationsteamet i ALBJERG?

Falder det dig naturligt med hjælp fra gode kollegaer at være med l at:

  • assistere med mindre bogføringsopgaver herunder lønbogføring?
  • udføre høj kvalitet i opgaveløsningen?
  • være fuldtidsansat eller måske på 25 eller 30 timer?

OG herudover være med til at:

  • passe vores reception og tage godt imod kunder som besøger os?
  • udføre daglige, praktiske opgaver som får organisationen til at fungere i hverdagen?

Hos ALBJERG er vi 40 revisorer, bogholdere og partnere, som mangler netop dig! Du kommer ikke til at sidde alene med opgaverne men har altid en at sparre med – vi har i forvejen en række super gode kollegaer til ovenstående job, men vi mangler netop dig til at understøtte vores fortsatte udvikling af denne afdeling.

Vi har et rummeligt og fleksibelt arbejdsmiljø, højt humør, hjælper hinanden som en naturlig del af vores DNA. Vi lægger vægt på balancen mellem privatliv og arbejdsliv. Hverdagen er struktureret men kan også have behov for adhoc-ændringer. I vores daglige puslespil mangler vi din rolige håndtering og dit gå-på mod l at understøtte vores værdier og ønske om at forblive en god og foretrukken arbejdsplads.

Send en kort ansøgning med CV til Lissen Fagerlin Hammer, lfh@albjerg.dk.

Copyright © 2013 – 2024 Albjerg Statsautoriseret Revisionspartnerselskab